۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

الکتروفیوژن چیست

الکتروفیوژن چیست

الکتروفیوژن چیست


 

مزایای الکتروفیوژن

 

ایمنی بالا

صرفه اقتصادی 

 

انعطاف پذیری بالا

طول عمر بالا 

 

خطای انسانی کم: 

 

الکتروفیوژن نمندی؟


معایب اتصالات الکتروفیوژنی

در کنار همه خوبی هایی که این اتصالات دارند 2 ایراد هم دارند.

در لوله هایی با قطر بالا ، این اتصالات هزینه بالاتری را خواهند داشت.

بدلیل وجود سیم پیچ در این اتصالات امکان بازیافت قطعات وجود ندارد.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    نمایندگی اصفهان پلاست در تهران

    نمایندگی اصفهان پلاست در تهران

    نمایندگی اصفهان پلاست در تهران 

    نمایندگی فروش محصولات اصفهان پلاست

    طراحی و اجرای سیستمهای آبیاری

    تحت فشار قطره ای و بارانی

    عرضه:

    اتصالات و لوله های پلی اتیلن، نوارهای آبیاری قطره ای

    سیستم فیلتراسیون مرکزی، لوله های دریچه دار (هیدروفلو)

     

    شماره تلفن

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    نیوفیت | لوله نیوفیت

    نیوفیت | لوله نیوفیت

    لوله نیوفیت 
    لوله نیوفیت ، لوله‌ای از جنس پلی اتیلن که در 5 قطر متفاوت 63، 75، 90، 110 و 125 میلی‌متری براساس جدول استاندارد لوله‌های پلی اتیلن تولید می‌شود.

    لوله‌های نیوفیت در شاخه‌های 6 و 12 متری و با فشار اتمسفر کارکردهای 4، 5 و 6 بار تولید می‌شود و به آسانی به یکدیگر متصل می‌شود. در کارخانه در ابتدا و انتهای لوله، اتصالات نر و ماده نیوفیت را  به صورت مخصوص لوله‌های نیوفیت جوش می‌دهند.

    لازم است بدانید برای محکم نگه داشتن لوله‌ها بوسیله اتصالات نیوفیت، از زبانه‌های فلزی محکمی استفاده می‌شود. زبانه‌های فلزی اتصالات نیوفیت در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است. قطعات فلزی استفاده شده در اتصالات نیوفیت آلومینیوم است.


    اتصالات نیوفیت شامل

     

    • پایه آبپاش نیوفیت
    • انشعاب قطره ای نیوفیت
    • لوله سر خط دار
    • رابط تبدیل
    • اتصال نر
    • درپوش ماده
    • سه راه ساده و تبدیلی
    • شیر نیوفیت
    • اتصال فلنجدار نر و ماده
    • بست انشعاب نیوفیت
    • زانونیوفیت
    • پکینگ نیوفیت
    • کوبلینگ نر و ماده

     

    چرا لوله‌های نیوفیت


    لوله‌های نیوفیت جایگزین مناسبی برای لوله‌های پلی اتیلن کلافی 100 متری در سیستم‌های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی است. کشاورزانی که از لوله‌های کلافی در سیستم آبیاری  استفاده می‌کنند، در هنگام پایان کشت و جمع آوری سیستم آبیاری و انتقال آن به مکانی دیگر به دلیل اینکه این لوله‌ها یک فصل کشت در معرض آفتاب قرار گرفته‌اند، دیگر نمی‌توان به راحتی آن‌ها را به صورت کلافی تبدیل نمود و این کار مشکلات فراوانی را در جهت انتقال  آن‌ها ایجاد می کند و خسارت زیادی به کشاورزان وارد می‌نماید. ولی لوله‌های نیوفیت این مشکل را نداشته و به راحتی قابلیت جابه‌جایی دارند.

    جالب است بدانید در یک سال زراعی با استفاده از لوله‌های نیوفیت و اتصالات آن می‌توانید هم در سیستم قطره‌ای و هم در سیستم بارانی استفاده کنید. امکان استفاده همزمان از اتصالات انشعاب قطره‌ای و پایه آبپاش بارانی نیوفیت در یک سال زراعی در هزینه‌های کشاورزان باعث صرفه جویی می‌شود.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    فیلتر دیسکی 2 اینچ 3 اینچ مدولار و انواع ان

    فیلتر دیسکی 

    فیلتر دیسکی برای تصفیه آب بسیار ضروری و مهم هستند.  شیارهای فوق العاده باریک و نزدیک فیلترها به راحتی ذرات و مواد ریزی که در آب معلق هستند را به خود جذب می‌کنند



    نقش مهم فیلترها در پروژه‌های آبیاری قطره ای

     


     املاح و ذرات معلقی دارد که برای گیاهان مضر است. به همین دلیل در هر پروژه آبیاری باید فیلترهایی لحاظ شود تا این املاح و ذرات را به خود جذب کند. 


    فیلترها عموما دارای چندین صفحه شیاردار هستند. هر کدام از این شیارها می‌توانند املاحی با اندازه‌های مختلف را از خود عبور دهند. بنابراین آب عاری از املاح و ذرات است. این شیارها به مرور زمان پر از ذرات معلق می‌شوند. به راحتی می‌توان با شستشو و جایگذاری  مجددا با آنها کار کرد.


    فیلتردیسکی، اصفهان پلاست و کلکتور اصفهان پلاست نصب شده در گلخانه
     

    فیلتر دیسکی و بخش‌های مختلف آنها
    فیلتر دیسکی
    نیز به شیارهای خاص و ریزی مجهز است که روی دیسک‌های آن قرار گرفته است. تفاوت این فیلترها با دیگر انواع فیلتر برای زمین‌های کشاورزی این است که از آنها بیشتر برای روش آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود. اما آبیاری قطره‌ای چیست؟


    . آبیاری زمین‌های کشاورزی بدین معناست که میزان آبی که در دسترس گیاهان قرار می‌گیرد با استفاده از روش‌های سنتی و یا مدرن، کنترل شود.


    به طور کلی زمین‌های کشاورزی به سه روش سطحی (سنتی)، زیر سطحی (مدرن) و قطره‌ای و بارانی آبیاری می‌شوند. روش سطحی شامل سه روش حوضی، سیلابی و مرزی است که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی نیز دارند. اما امروزه بسیاری از کشاورزان از روش‌های سنتی دست کشیده و به روش‌های آبیاری مدرن روی آورده‌اند.


    روش‌های آبیاری مدرن، شامل روش‌های زیر سطحی، قطره‌ای و بارانی است. شاید از عنوان هر یک از این روش‌ها متوجه نحوه فعالیت‌شان شده باشید. در روش زیر سطحی، آب رسانی به کمک پمپ‌هایی از زیر سطح خاک انجام می‌شود. در روش‌های بارانی نیز به کمک آب پاش‌های نیوفیت، آب به سطح گیاهان رسیده و آنها را آبیاری می‌کند.


    فیلترهای دیسکی برای آبیاری قطره‌ای عالی هستند. چون آب را به صورت بیولوژیکی تصفیه می‌کنند. نوع جدید این فیلترها دارای فرم دیسک جدیدی است تا سطح فیلتراسیون و جداسازی ذرات را افزایش دهد. بخش‌های مختلف یک فیلتر دیسکی عبارت است از:


    صفحات سرامیکی یا پارچه ای
    شاسی اصلی
    همزن
    سیستم خلأ
    سیستم تمیز کننده
    کنترل کننده

    همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از انواع فیلتر دیسکی اصفهان پلاست و آشنایی با کاربردهای آن، مقاله فیلتر دیسکی 3 اینچ بلند اصفهان پلاست را مطالعه فرمایید. اگر در این خصوص سوال خاصی داشته و یا قصد سفارش دارید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج‌ شده در انتهای مطلب تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.

     


    انواع مختلف فیلتر دیسکی :

     


    انواع مختلف فیلترهای دیسکی
    تجهیزات داخلی انواع مختلفی فیلتر دیسکی با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل و بر همین اساس می‌توان آنها را به انواع زیر دسته بندی کرد:

     

    . فیلتر دیسکی هلیکس

     


    به این فیلترها، فیلتر دیسکی هیدرو هلیکس نیز گفته می‌شود. این فیلترها در بالای دیسک‌هایشان دارای پروانه هستند. در نتیجه آب به صورت چرخشی به حرکت در آمده و بهتر می‌تواند با دیسک‌ها درگیر شود. از طرف دیگر، نیروی گریز از مرکز نیز می‌تواند ذره‌هایی که سنگین‌تر هستند را از دیسک دور کند. از طرف دیر، دیگر ذره‌هایی که از رنج میکرونی فیلتر بزرگتر هستند، از شیارهای ریز موجود بین دیسک‌ها عبور ندهد. بنابراین آبی که از فیلتر خارج می‌شود تمیز و پاکیزه است.

     

     فیلتر دیسکی مودلار

     


     فیلتر دیسکی، فیلترهای مودلار هستند. این فیلترها بدون پروانه هستند. در نتیجه نیروی ژریز از مرکز و حرکت چرخشی آب را ندارند. به همین دلیل عموما تصفیه آب را با قدرت و دقت کمتری انجام می‌دهند. برای پروژه‌هایی که نیاز به تصفیه کامل و با دقت آب دارند، استفاده از فیلترهای دیسکی هلیکسی بیشتر از مدولار توصیه می‌شود. چون فیلتر دیسکی مدولار ممکن است تمام انواع ذرات معلق و املاح را فیلتر نکند.

     

     

    فیلتر دیسکی 4 اینچ دوقلو :

    فیلتر دیسکی دوقلو 4 اینچ اصفهان پلاست
     

     

     

    . مینی فیلتر دیسکی 2 اینچ


    سایز آنها 63 میلی‌متر بوده و جنس‌شان از پلی آمید است. این فیلتر دیسکی می‌توانند تا 10 اتمسفر فشار را متحمل شوند. نوع فیلتری که در آنها استفاده شده مینی فیلتر است و مدل‌شان نیز IPT می‌باشد.

     


    . ,مینی فیلتر دیسکی, 1 – 1/2 اینچ

     

    مینی فیلتر دیسکی 1 – 2/1 اینچ از بهترین فیلتر دیسکی هستند که اندازه ورودی و خروجی آنها 1 – 2/1 اینچ می‌باشد.این فیلترهای دیسکی می‌توانند تا 10 اتمسفر فشار را متحمل شوند.

     

    . مشخصات فیلتر دیسکی ویکتولیک 3 اینچ بلند

     

     

    سایز آنها 90 میلی‌متر بوده و جنس‌شان از پلی آمید است. این فیلتر دیسکی می‌توانند تا 10 اتمسفر فشار را متحمل شوند. نوع فیلتری که در آنها استفاده شده ویکتولیک است و مدل‌شان نیز IPT می‌باشد.


    رنگ فیلتر دیسکی ویکتولیک 3 اینچ بلند مشکی و قرمز است و برای آبرسانی هم استفاده می‌شوند. بنابراین این فیلترهای دیسکی با کیفیت اصفهان پلاست نه تنها آب را فیلتر می‌کنند. بلکه آبرسانی نیز خواهند کرد. این محصولات به خوبی می‌توانند ذراتی تا اندازه 175 میکرون را از خود عبور دهند.
    قد این فیلترها نیز 75 سانتی‌متر بوده که ایده آل‌ترین حالت ممکن می‌باشد 



    *فیلتر دیسکی معمولا بر اساس بالا بودن کدورت آب و وجود ذره‌های کلوئیدی استفاده می‌شوند. سیستم این فیلتراسیون به عنوان یک سیستم تصفیه قوی کاربرد دارد. چراکه سیستم اسمز معکوس آن برای کاهش مشهود ناخالصی‌هایی که در آب معلق هستند، کار کند.


    فیلتر دیسکی ویکتولیک 3 اینچ کوتاه از بهترین فیلتر دیسکی هستند که اندازه ورودی و خروجی آنها 3 اینچ می‌باشد. در نتیجه می‌توانند به لوله‌هایی با همین ابعاد متصل شوند.

     

    . مشخصات فیلتر دیسکی ویکتولیک 3 اینچ کوتاه

     

    سایز آنها 90 میلی‌متر بوده و جنس‌شان از پلی آمید است. این فیلتر دیسکی می‌توانند تا 10 اتمسفر فشار را متحمل شوند. نوع فیلتری که در آنها استفاده شده ویکتولیک است و مدل‌شان نیز IPT می‌باشد.


    رنگ فیلتر دیسکی ویکتولیک 3 اینچ کوتاه مشکی و قرمز است و برای آبرسانی هم استفاده می‌شوند. بنابراین این فیلترهای دیسکی با کیفیت اصفهان پلاست نه تنها آب را فیلتر می‌کنند؛ بلکه آبرسانی نیز خواهند کرد.


    این محصولات به خوبی می‌توانند ذراتی تا اندازه 175 میکرون را از خود عبور دهند. به همین دلیل در بسیاری از صنایع و مصارف مختلف کاربردهای بسیاری دارد. این ویژگی از بهترین خصوصیات این فیلترها می‌باشد.  محصولات اصفهان پلاست، بهترین و بالاترین درجه کیفیت را دارند و اعتماد مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

     

    فیلترهای دیسکی چه ویژگی‌هایی دارند؟‌

     

     

    1. اپراتوری این فیلترها بسیار ساده بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد.
    2. نصب این فیلترها آسان است. 
    3. فیلتراسیون آنها بیشتری بازدهی را داشته و بهترین نتیجه را خواهد داشت.
    4. افت فشار آب برای کسانی که قصد استفاده از فیلتر را دارند یکی از اساسی‌ ترین مشکلات و نگرانی‌ها می‌باشد. . اما فیلترهای دیسکی این مشکل را ندارند. آنها برای فرایند فیلتراسیون به هیچ عنوان سرعت آب رسانی را کند نمی‌کنند. 
    5. عمر بسیار بالای فیلتر دیسکی. 




     

     

    ابعاد محصول

    کد کالا شرح کالا  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۱۲۴ فیلتر دیسکی ۲ اینچ هلیکس کوتاه  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۱۲۳ فیلتر دیسکی ۲ اینچ هلیکس بلند  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۱۳۴ فیلتر دیسکی ۳ اینچ هلیکس کوتاه  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۱۳۳ فیلتر دیسکی ۳ اینچ هلیکس بلند  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۳۳۳ فیلتردیسکی ویکتولیک ۳ اینچ هلیکس بلند  
    ۳۰۰۲۲۱۴۶۳۳۴ فیلتردیسکی ویکتولیک ۳ اینچ هلیکس کوتاه  
    ۳۰۰۲۲۱۴۸۰۱۱ مینی فیلتر ۲/۱- ۱ اینچ  
    ۳۰۰۲۲۱۴۸۰۲۰ مینی فیلتر ۲ اینج
  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    مینی فیلتر| فیلتر مینی جهت تصویه ذرات در آبیاری

     

    مینی فیلتر| فیلتر مینی جهت تصویه ذرات در آبیاری

     

    فیلترهای مینی یا کوچک که اصطلاحا به فیلترهای دیسکی و یا توری با ارتفاع کم ( حداکثر۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر ) گفته می شود، دارای اجزایی کوچکتر از فیلترهای متوسط بوده و دارای قیمتی ارزان تر می باشند.

     

    انواع فیلترهای دیسکی مینی :

     

     

    این نوع از فیلترها دارای ظرفیتی کمتر از فیلترهای دیسکی و توری معمولی هستند، ولی با این وجود می توانند در بسیاری از طرح های کوچک آبیاری قطره ای باغات،با توجه به قیمت مناسب،نصب راحت و وزن کم مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    بدنه فیلترهای دیسکی مینی و همچنین فیلترهای توری مینی از جنس مواد پلیمری بوده و کمتر با بدنه فلزی تولید می گردند.

     

    حداکثر ظرفیت عبور آب در فیلترهای ۲ اینچ مینی یا کوچک معمولا ۵ تا ۶ لیتر در ثانیه می باشد، بنابراین به عنوان مثال در یک طرح با آبدهی ۶ لیتر در ثانیه، باید با در نظر گرفتن ضریب اطمینان،حداقل از دو فیلتر مینی که به طور موازی به یکدیگر بسته شده اند و یا یک فیلتر دیسکی متوسط (دارای ظرفیت حداکثر۸ لیتر در ثانیه )استفاده نمود.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    فیلتر اسکرین خود شوینده اصفهان پلاست

    فیلتر اسکرین خود شوینده اصفهان پلاست

     

     فیلتر اسکرین خودشوینده جهت تمیز کردن فیلتر مشابه جاروبرقی می باشد.ساکشن (نازل مکنده) مواد جامد را از روی صفحه اسکرین به صورت چرخشی و مارپیچ تمیز می کند تا تمیز کردن کل صفحه به خوبی انجام شود.

     

    در حالت عادی،آب ناخالص وارد ورودی فیلتر می شود، از فیلتر درشت عبور می کند.روزنه هایی به قطر ۱/۴ اینچ، ذرات بزرگ که ممکن است موجب اختلال در فرایند بعد شوند را حذف می کنند، سپس آب به داخل صفحه اسکرین رفته و به خروجی انتقال می یابد.مواد باقی مانده در صفحه اسکرین، در نهایت باعث ایجاد اختلاف فشار(Δp) در کل فیلتر می شوند.در صورت افت فشار تا ۰.۵ بار، یونیت کنترل با باز کردن دریچه زهکش،چرخه شست و شو را برای تخلیه ذرات به بیرون آغاز می کند.نازل های ساکشن به لوله کلکتور متصل اند که به واسطه بک واش بر صفحه اسکرین تاثیر می گذارند، به صورتی که ذرات را از طریق عبور ساکشن با سرعت زیاد از روی صفحه حذف می کنند.

     

    آب رانده شده توسط توربین موجب جمع آوری ذرات معلق توسط چرخش نازل ها در لوله کلکتور می شود.پیستون موجب حرکت پیوسته در طول صفحه اسکرین می شود و سطح صفحه اسکرین را در طول ۲۰ الی ۳۰ ثانیه تمیز می کند. دریچه آب بند بسته می شود و پیستون جک به موقعیت اصلی خود بازگشته و برای چرخه بعدی آماده می گردد.شایان ذکر است این فرایند توسط شیر سه طرفه به حالت های غیرفعال، دستی و اتوماتیک قابل تنظیم می باشد.همچنین فرایند شست و شو در خلال فرایند تصفیه به طور همزمان به جریان در آمده و جریان تصفیه، توقف یا اختلالی ایجاد نمی کند.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    گواهی نامه و استاندارد های شرکت اصفهان پلاست

    گواهی نامه و استاندارد های رکت اصفهان پلاست

    استاندارد اصفهان پلاست

     

    گواهی نامه اصفهان پلاست

     

    دانلود گواهی نامه های شرکت اصفهان پلاست

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    اصفهان پلاست | شکت اصفهان پلاست

    اصفهان پلاست | شکت اصفهان پلاست

    اصفهان پلاست در سال ۱۳۷۶ تاسیس گردید در سالهای نخست تولیدات خود را با تولید لوله های تک لایه هیدرو فلو شروع نمود و در سال ۱۳۸۲ تولید لوله های پلی اتیلن در سایزهای ۱۶تا۳۱۵ را به تولیدات خود اضافه نمود .

    در سال ۱۳۸۵ جهت تکمیل نمودن تولیدات خود با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا خطوط تولید نوار آبیاری قطره ای با ضخامت وآبدهی های مختلف را، راه اندازی نموده است همچنین شرکت اصفهان پلاست در سال ۱۳۸۹ نیز تولید کلیه اتصالات قطره ای و پلی اتیلن در سایزهای مختلف رابه تولیدات خود اضافه نموده است و همچنین با تولید اتصالاتی انحصاری،توانسته است سهم بالایی در نوآوری را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

    در سال ۱۳۹۱ نیز پس از قریب ۱۸ ماه تحقیق،طراحی وآزمایش‌های فراوان موفق به تولید فیلترهای دیسکی برای اولین بار در ایران گردید و با بومی سازی این تکنولوژی گام مهم و موثری در بی نیاز کردن به واردات این کالا،توسط اصفهان پلاست برداشته شده است و پس از آن نیز توانست فیلتراسیون تمام اتوماتیک را نیز به سبدکالای خود اضافه نماید. این گروه تولیدی در سال ۱۳۹۲ نیزتوانست باتولید نسل جدید لوله های لوله های پلی اتیلن نیوفیت گام موثر دیگری بردارد و همچنان به عنوان گروهی پیشتاز و تولیدکننده ای موفق در زمینه تولیدات آبیاری در ایران،لقب بگیرد.

     

    این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا،متخصصان برجسته داخلی، مدیریت علمی و برنامه ریزی مدون ومشخص، در سالهای آینده نیز تولیدات بیشتری را به منظور خدمات بهتر به کشاورزان عزیز و همکاران گرامی ارائه نماید و همچنان بتواند به عنوان تولیدکننده ای پیشتاز و پیشرو الگویی مناسب همانند همیشه برای سایرین و هم برندی معتبر و کیفیتی پایدار برای مصرف کنندگان گرامی باشد.

     

    در سال ۱۳۹۵ گروه تولیدی اصفهان پلاست توانست برای اولین بار سیستم فیلتراسیون اسکرین اتوماتیک خود شوینده را به تولیدات خود افزوده و ایران را در جایگاه ۱۰ کشور اول دنیا در زمینه تولید این محصول قرار دهد. این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا،متخصصان برجسته داخلی، مدیریت علمی و برنامه ریزی مدون ومشخص، در سالهای آینده نیز تولیدات بیشتری را به منظور خدمات بهتر به کشاورزان عزیز و همکاران گرامی ارائه نماید و همچنان بتواند به عنوان تولیدکننده ای پیشتاز و پیشرو الگویی مناسب همانند همیشه برای سایرین و هم برندی معتبر و کیفیتی پایدار برای مصرف کنندگان گرامی باشد.

     

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    پلی رود اتصال لوله های پلی اتیلن پلیرود

    پلی رود اتصال لوله های پلی اتیلن پلیرود

     

     

    لوله های پلی اتیلن پلی رود با قابلیت‌های فراوان در استفاده‌های گوناگون و طیف گستردۀ مصرف‌کنندگان از شهری تا صنعتی، به یک رقیب مهم در تولید و فروش با انواع سنتی تبدیل شده است و راه را برای سایر مواد پلیمری و مهندسی باز کرده است. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون آگـاهی مصرف‌کنندگان مواجهیم. پس بر مـا بـه عنـوان تولیدکننده و عرضه کنندۀ لوله‌های پلی اتیلنی فرض است که در ارتقای هر چه بیشتر محصولاتمان از لحاظ کیفی و کمی بکوشیم.

    لوله‌های پلی اتیلن (HDPE) پلی رود اتصال دارای استاندارد ملی ایران با ویژگی‌های خاص و با تجهیزات مدرن و روز اروپا در سایزهـا و فشـارهای متنوع قابل تولید می‌باشد.

    در حال حاضر  از سایـز 20 میلیمتـر تـا 450 میلیمتـر در فشارهایPN: 4,6,8,10,12.5,16,20 bar و انواع لوله‌های مخصوص گاز، آب و فاضلابی به همراه کد رنگهای استاندارد در مجموعۀ جـدیـد کـارخـانه‌هـای پلی رود تولید و عرضه می‌گردند.

     

     

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]

    درباره پلی رود اتصال بیشتر بدانید | تاریخچه

    درباره پلی رود اتصال بیشتر بدانید | تاریخچه

    پلی رود اتصال در سال 1379 با کادری متخصّص و امکانات و تجهیزات کامل خود آغاز به کار نمود. تجربۀ این واحد تولیدی بر مبنای فعالیت 35 سالۀ بخش قالب‌سازی موسّسین این واحد طرح‌ریزی گردید که در این تجارب در بخش تولید قالبها باعث ارتقاء کیفیت و قرار گرفتن تولیدات پلی رود در راس محصولات تولیدی پلی اتیلن در ایران گردید.

    پلی رود اتصال در ارتباط تنگاتنگ با طراحان، سازندگان، شرکتهای دارای دانش فنی داخلی و خارجی است و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تحقیق و توسعۀ خود در رسیدن به اهداف خود بهره می‌جوید. بخش طرح و توسعۀ پلی رود با اتکا به متخصّصین و ارتباط تنگاتنگ با آخرین تحولات روز دنیا در زمینۀ محصولات آبیاری و اتصالات پلی اتیلن و با پشتوانۀ بخش قالب‌سازی خود توانسته است تا محصولات جدیدی را پس از تولید و تست براساس آخرین استانداردهای جهانی و همچنین به صورت سفارشی برای مشتریان خود به بازار عرضه نماید.

     

     

    بخشی از تولیدات جدید ما که به سرانجام رسیده به شرح ذیل معرفی می‌گردد:

     

     

    1. تولید انواع لولۀ PEX با آخرین تکنیک و تکنولوژی با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن
    2. تولید اتصالات PEX با مواد فنّاوری شده و مهندسی
    3. تولید انواع اتصالات الکتروفیوژن تحت لیسانس شرکت MSA انگلستان با نام انحصاریELFU و همچنین انواع شیرهای قطع جریان خطوط گاز
      راه‌اندازی خط تولید انواع کمربندهای الکتروفیوژن ساده و همچنین با مته برش (Tapper Tee)
    4. تولید لولۀ پلی اتیلن در رنجهای مختلف فشاری و لوله‌های مصرفی در خطوط گاز
    5. تولید لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی با آخرین استانداردهای بین‌المللی
    6. تولید و عرضۀ انواع اتصالات و شیرهای مورد مصرف در بخش آبیاری قطره‌ای و همچنین انواع قطره چکانها، بابلرها و انواع جعبۀ شیر و حوضچه‌های کنتور

     

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    لوله پلی اتیلن کشاورزی باغی قطره ایی با مهر استاندارد از سایز 16 الی 250 تولید و عرضه ار فشار کاری 4 بار 6 بار 10 بار و 16 بار