لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی در سایز های 25 ، 63 ، 90 ، 125 و 160 میلی متر به صورت کلافی و شاخه ای و منطبق با SDR11 و SDR13 جهت انتقال گاز تولید و عرضه می گردد.

نوار رنگی زرد نشانه لوله های پلی اتیلن گازی میباشدو بصورت جوش الکتور فیوژن مرتبط میشوند

و لوله های گازی باید دارای تائیده گاز اداره استاندارد گاز باشندو از نکات مهم در لوله های گازی این است که تاریخ تولید این نوع لوله نباید بیش از 6 ماه گذشته باشد

 

وجود مواد آنتی یو وی باعث کاهش اثرات اشعه ماورای بنفش خورشید می شود.

 

مزیت لوله های پلی اتیلنی گازی

 

 عدم نشت دهی، دارا بودن اتصالات محکم و با دوام، طول عمر بالا(  تا 50 سال)، نصب راحت، حمل و نقل آسان، هزینه ی تعمیر بسیار پایین و راحت، استفاده از بهترین مواد خود رنگ در تولید این لوله ها، استفاده از مواد مقاوم به آتش، مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا، مقاوم به فشارهای محیطی داخلی و خارجی، مقاوم در برابر مواد خورنده و سیالات قلیایی و اسیدی از مزایای مورد توجه این لوله ها می باشند.

 

انواع لوله های پلی اتیلن گازی

 


این لوله ها در انواع تک جداره، درجه یک، درجه دو، در سایز های مختلف از 16 تا 400 میلی متر و بالاتر برای فشارهای مختلف از 2 تا 800 اتمسفر تولید شده و در بازار های داخلی توسط نمایندگی های فروش معتبر عرضه میگردند.

 

قیمت لوله های پلی اتیلن گازی

 


قیمت لوله های پلی اتیلن گازی با توجه به پارامترهای متفاوت بررسی میشود. وارداتی بودن و تولید داخلی بودن یکی از مولفه های مهم تعیین قیمت در لوله های پلی اتیلنی می باشد. کیفیت و خلوص مواد به کار رفته، برندهای شناخته شده و خوش نام، نشان استاندارد ملی و بین المللی و داشتن تاییدیه ی وزارت نفت و شرکت گاز رسانی در قیمت لوله های پلی اتیلنی موثر می باشد.

 

  1. آزمون فشار ترکیدگی
  2. آزمون فشار هیدرواستاتیک
  3. تست کشش
  4. تست بازگشت حرارتی